“Kau ingat kau Kyle Jenner ke anjing?” – Ameera Khan dikecam

Adik kepada selebriti terkenal Neelofar Mohd Noor iaitu Ameera Khan, sekali lagi mencetuskan kontroversi apabila dia telah memuat naik satu gambar di media sosial.

Ameera Khan memuat naik gambarnya yang sedang duduk di hadapan makanan. Walaubagaimanapun, cara Ameera Khan duduk itu membuatkan netizen berasa tidak berpuas hati.

Ameera Khan duduk dengan kaki satu ke atas kerusi dan terkangkang di hadapan makanan. Netizen mengecam Ameera Khan di laman sosialnya instagram. Antara men – komen netizen :

“Adab makn x de ke. Tu dpn mkn kangkang kengkeng. Bijak betul ”

” org kata ala duduk mcm ikut sunnah nabi tapi klau kangkang koyak tu bukan ikut sunnah dah. Adik u muda lagi please duduk elok2 ckit. Buat malu mak ayah ja adik beradik tgk pun kata ” – tulis catsmoon_Bab

“Sopan sangat adik hajah loffaaaa ni bhahaha” – tulis ntsyakdr

“Elok perangai mcm tu kaki naik atas, Adap mana adap, tak kisah lahh kau kata apa kat org. Org nasihat benda yang elok. ” – tulis wanlarh

“Duduk betul sayang, depan rezeki tu” – tulis

Ada juga netizen yang menegur Ameera Khan secara agak kasar. Berikut komennya :

“Kau igt kau kyle jenner ke anjing? Please sedar diri ” – dixymakeup “

Komen atau teguran tersebut kelihatan tersangat kasar kepada para peminat Ameera Khan. itsme_suraya membalas komen tersebut

” kalau ye pun tak yah panggil orang anjing.. tuhan dah jadikan die manusia bukan nye anjing… ”

” klu nabi tegur privacy, cmne ko kau nabi ade tegur org?”

Walaubagaimanapun, terdapat juga netizen yang memberi semangat kepada Ameera Khan.

“Dearast Ameera, a youngest women that i really really proud. I just wanna to tell you something, just ignore the negative comments from netizens who’s always treating you with a stupid and rude words. Because all of that just makes your day also ur mood spoil too. Actually i” really admire every single your sibling’s character. Such a hardworking, ambitious, stronger and fearless person. Especially your successful and sparkling sister, Neelofa! Just remember, ‘Haters like parrots, talk much but cannot fly. Smart person like eagles, say nothing but conquer the sky’. So fly high, moving forward and catch your dreams little angle! All the best to ur @lmkcosmetics” – tulis alester.richard

Tulis dililyy.m : “kdg kdg aku pun duduk begini bila mkn. So, girls out there tak payah nak acah suci sangat cam ko tak pernak nak duduk tak sopan bila mkn. Kadang doa pun lupa nk baca nak acah pulak. Atleast dia ni tak acah nak sopan makan duduk baca doa. Hanya dengan sekeping gamba korang label dia tak ikut sunnah. Dia makan sekali je ke seumur hidup dia? Macam mana ko tau dia tak ikut sunnah sepanjang dia hidup tgh makan? Duduk serumah dengan dia eh? Tipu ah kalau korg tak pernah nak mkn dgn duduk tak ikut sunnah spnjg ko mkn dlm hidup ko. Acah suci, just block her if you hate her, if u dont, u are her fans!”

Post workout breakkie

A post shared by SZ ♡ | Ameera Khan (@littlemisskhan) on

So, kita nak tegur itu boleh tapi mestilah kena dgn caranya. Jangan sampai mengaibkan orang tersebut.

Sumber : Ameera Khan instagram

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*