[video] Johan dibuli isteri? – ini respon win ozlyn

Pasangan Johan dan Ozlynn antara pasangan yang sering menjadi perhatian ramai kerana didikan anak-anak mereka yang terbaik selain kemeriahan keluarga mereka. Baru-baru ini Ozlynn memuat naik sebuah video Johan membasuh baju anak-anak nya menggunakan tangan. Ramai memuji sikap Johan yang saling membantu isteri.

Lagi tinggi lagu tu, lg kuat la dia berus baju tu.. nampak x betapa dia bahagia buat kerja umah.. so korg toksah la buat andaian sendiri yg aku buli laki.. mmg dr zaman xde mesin basuh smp skrg mesin pengering pon ada kat umah.. baju putih mmg kami berus guna tgn.. lebih puas sb bersih.. dan xde istilah menyusahkan diri sb dh jadi rutin.. malas? Bkn ktorg.. keje umah buat sama2.. even anak2 pon buat sama.. baru seronok.. ni kdg kerja umah dh mcm jd tanggungjwp 100% kaum ibu.. sb kaum adam ckp dia penat carik duit.. ehhh abes yg kita dok meneran, bertarung nyawa utk lahirkan zuriat dorg?? Sume sb adat.. org pompuan kene buat sume keje umah.. sok anak ko berderet, dh x sempat jaga diri, laki x sempat ko nak hidang makan.. dah laki ckp ko dh x mcm dulu.. dan laki pon cuci mata kat tmpt lain.. acaner tuh??? So yg terbaik biar sesama rasa nikmat berumahtangga susah senang, penat lelah sesama.. baru la kita hargai pasangan kita.. pengorbanan suami & isteri.. buat kaum adam.. ada rezeki lebih jgn kedekut ngan isteri tau.. lg byk yg di curah, disedekahkan makin bertambah rezeki yg tidak disangka2 .. haaaa kaum isteri bila suami layan baik tu malam belanja laaaaaaaa🤣 xkan tu pon aku nak ajar lagikkk p/s: JGN LUPA DGRKAN @era.je setiap isnin hingga jumaat 6-10am #johara

A post shared by Johan & Ozlynn (@jozlynnhanania) on

Ini respon para peminat di laman sosial mereka :

“Betoii kena Sama – sama buat baru rumah tangga bahagia. Baru rasa indah berumahtangga. Anak – anak pun laki kena pandai handle jaga so ringan sikit tulang kita nie xada laa semua keje kita nak buat. I agree with u kak @jozlynnhanania” – tulis ainasalsabila_aznan

“Tolong menolong kerja rumah suami isteritu normal lah… baru ada rasa tanggungjawab.. untung johan dan ozlyn jodoh serasi bersama.. moga kasih sayang anda berdua hingga hujung nyawa… amin..” – tulis niai2018

Kalau sebelum ini kecoh dikatakan yang pelawak dan penyampai radio itu takut bini gara – gara satu video yang telah dimuat naik.

Ini antara komen komen netizen

Ada yang memberikan komen atau tanggapan yang negetif dan ada juga yang beri tanggapan positif.

Sumber : jozlynnhanania instagram, youtube Gerak Geri Artis

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*