[video] “Kalau kurus tapi hati busuk buat apa?” – zulin aziz mengamuk

Baru – baru ini Zulin Aziz telah memuat naik video di instagram miliknya. Dalam video tersebut terserlah yang Zulin Aziz tengah marah dekat haters yang dm zulin mengatakan atau mengejek diri nya gemuk.

Mungkin si ‘Dia’ concern terhadap kesihatan Zulin kerana berat badan nya itu, tapi agak – agak la bai.. jangan sampai orang tu merana. Berikut video yang telah dimuat naik oleh Zulin.

Aku geram dok dm aku je bdk ni.. ni gaya budak skolah gaduh ni

A post shared by Zulin Aziz (@zulinaziz) on

Kalau sebelum ini Zulin dikecam kerana cinta nya, tapi kini kerana berat badan nya. Berikut adalah komen yang telah ditinggalkan netizen kepada Zulin Aziz. Rata – rata netizen memberi kata semangat kepada Zulin.

“Siapa tu… bagitau je siapa dia.. tak baik nya.. biarlah mcmne pun kita ni yg penting hargai diri kita sendiri… kalau kurus hati busuk pun tak guna… eh kita plak yang geram” tulis beya_ila

“Gemuk ke, kurus ke xde mslh pun sbnrnye. Yg masalah org yang hati busuk mulut puaka ni. Bongok betul” tulis ysnzrnshzln

“G mam la org ejek tu.. sya gemuk bukan minta beras engko pun kanπŸ˜‚πŸ˜‚ terbaik @zulinaziz” – tulis myema_91

Bila orang cuba bagi semangat kat zulin, boleh plak dia tinggalkan komen :

“Aku berlakon jelah hahahaha”

Hahahaha tak tahulah sama ada Zulin ni serius atau berlakon. Kalau betul dia berlakon seperti yang telah dikatakan nya.. well dia memang berbakat.

Sumber : Zulin Aziz instagram

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*